Injekciós kezelések

Porcerősítő injekciós kúra

Amennyiben az ízületi porcfelszín károsodott, fájdalom jelentkezik a leváló porcdarabkák okozta gyulladás miatt. Ez a folyamat lelassítható, megállítható, sőt bizonyos mértékig visszafordítható a ízületbe juttatott porc regeneráló anyagok agok segítségével. A tablettás és por formájú készítmények igen népszerűek egyszerű használhatóságuk miatt. Ezeknél is hatásosabb azonban az ízületbe adott injekciós forma.

Szteroid tartalmú injekció

Az ízületi gyulladás jellemzője az érintett ízület duzzanata, fájdalma, esetleg melegebb tapintata. A gyulladás kialakulhat az ízület egyszeri vagy sorozatos túlterhelésének következményeként, vagy már meglévő porckopás esetén kisebb terhelésre is. Amennyiben az ízületi gyulladás okozta fájdalmakat általános gyulladáscsökkentőkkel (hűtés, pihentetés, tablettás kezelés, fizioterápia) nem sikerül enyhíteni, lehetőség van szteroid tartalmú injekció beadására.

Kollagén tartalmú injekciós kúra

A kollagén terápia ampullás kezelés, amely a sportsérülések kezelésében és a mozgásszervi fájdalmak esetén is hatásosnak bizonyult. A kollagén olyan fehérje, amely megtalálható a porcokban, szalagokban, izmokban, inakban. Ez a természetes fehérje támogatja testünk elsődleges szöveteinek struktúráját, kúraszerűen alkalmazva elősegíti a sérült izmok, inak, szalagok újjáépülését.